V ZDA bodo naložbe v digitalno oglaševanje do leta 2022 presegle 200 milijard ameriških dolarjev.
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo letos dosegle 190,43 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 14,8-odstotno rast glede na preteklo leto, ko je bilo v digitalno oglaševanje vloženih 165,81 milijarde ameriških dolarjev. Po podatkih Wette.de naj bi naložbe prihodnje leto prvič doslej presegle 200 milijard ameriških dolarjev.
Največ sredstev bo v letošnjem letu vloženih v iskalni marketing, in sicer 78,51 milijarde ameriških dolarjev, kar v primerjavi z letom 2020 predstavlja 17,8-odstotno povečanje. Sledi oglaševanje s spletnimi pasicami. Video oglaševanje naj bi doseglo največjo rast v primerjavi z lanskim letom, in sicer 18,5-odstotno.
Po podatkih iPROMa in Valicona bodo oglaševalci v Sloveniji največ naložb, kar 27 odstotkov oziroma približno 136.700 evrov na oglaševalca, namenili za prikazno oglaševanje. Ta delež je skoraj enak kot lani, kar kaže na to, da prikazno oglaševanje ohranja prvo mesto med oblikami oglaševanja.
Oglaševalska sredstva se vse bolj preusmerjajo na mobilne naprave, saj digitalno oglaševanje na mobilnih napravah zavzema vse večji delež celotne oglaševalske porabe. Leta 2018 je bil ta delež 54-odstoten, letos naj bi se povečal na 64 odstotkov in do leta 2024 dosegel mejo 70 odstotkov.
Zaradi razvoja na področju naprednejših lokacijskih tehnik in ciljanja na podlagi podatkov je digitalno oglaševanje zelo donosna panoga. Ameriška industrija digitalnega oglaševanja ustvarja največ prihodkov na svetu, bližajoči se mejnik 200 milijard ameriških dolarjev pa kaže tudi na nadaljnjo svetlo prihodnost.