Deli

Po poročanju eMarketerja je bilo leto 2020 za ameriške proizvajalce računalniških izdelkov in potrošniške elektronike uspešno. Večina podjetij v panogi je zaradi večje prodaje računalnikov in drugih naprav za delo od doma povečala svoje prihodke, posledično pa tudi naložbe v digitalno oglaševanje.

Naložbe v digitalno oglaševanje računalniških izdelkov in potrošniške elektronike se bodo podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe ameriških oglaševalcev v panogi računalniških izdelkov in potrošniške elektronike bodo v letu 2023 glede na 2019 dvakrat večje in bodo znašale okoli 21 milijard ameriških dolarjev. Prikazno oglaševanje je zrastlo za 37,8 odstotka, iskalni marketing pa za 21,3 odstotka.

Podoben trend opažamo tudi na slovenskem trgu, kjer glede na raziskavo iPROMa in Valicona oglaševalci v vseh panogah najbolj prisegajo na prikazno oglaševanje in oglaševanje na družbenih medijih, sledita pa iskalni in e-poštni marketing.

Drugačni časi zahtevajo drugačen pristop do uporabnikov

Ameriška tehnološka podjetja so v zadnjem dobrem letu dni spremenila svoj trženjski pristop. Namesto znamčenja so se nekatera preusmerila h komunikaciji o stvareh, ki so najpomembnejše, in zagotavljanju nujnih storitev, tradicionalne kanale pa so zamenjala za digitalne.

»Med pandemijo, ko smo več časa preživeli za štirimi stenami, se je blagovna znamka Canon slovenskim uporabnikom približala z enostavno rešitvijo za dekoracijo notranjih prostorov – tiskalnikom za velike formate, s katerim si lahko potrošniki pri tiskarjih natisnejo stenske tapete s poljubnim potiskom oziroma vzorcem. Z ustvarjanjem dodane vrednosti svojih izdelkov in promocijo prek digitalnih kanalov smo z oglaševalsko akcijo presegli vsa pričakovanja in cilje, kar še potrjuje, da je poleg zanimive in primerne zgodbe danes še bolj pomembno natančno doseganje uporabnikov, ki so soočeni z izzivom oziroma jih določena vsebina dejansko zanima,« komentira novico Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.

 

Deli

Arhiv