V letu 2017 bo vrednost investicij v digitalno oglaševanje prvič prehitela televizijo in z 38,4-odstotnim deležem zabeležila 15,4 odstotno rast na letni ravni.
V najnovejši raziskavi eMarketer napoveduje pomembno prelomnico – investicije v digitalno oglaševanje bodo v prihodnjem letu prvič presegle vrednost, ki jo oglaševalci namenjajo distribuciji komercialnih vsebin na televiziji. Slednja bo v 2017 dosegla le 35,8-odstotni delež oziroma 2,5 odstotno rast na letni ravni. Ravno obratno pa se bo vrednost investicij v digitalno oglaševanje povzdignila in dosegla 38,4-odsotni delež oziroma 15,4 odstotno letno rast.
Pri tem investicije v mobilno oglaševanje zavzemajo 63 odstotkov celotnega vložka v digitalno oglaševanje, kar analitiki pripisujejo vse bolj opaznemu trendu rasti porabe in prisotnosti mobilnih naprav v vsakdanu uporabnikov. Spremembe, ki jih mobilna telefonija prinaša v distribucijo oglasnih sporočil v digitalni krajini, podrobneje pojasnjuje tudi Andrej Ivanec v seriji prispevkov o mobilni telefoniji.