Deli

Sprememba življenjskega stila vpliva na nakupne navade potrošnikov. Ob začetku pandemije so mnogi potrošniki zaradi negotovih razmer, povezanih s splošnim zapiranjem javnega življenja, panično nakupovali zlasti nujne dobrine, kot je toaletni papir. Skladno s sproščanjem ukrepov in omejitev so se začele spreminjati tudi nakupne navade. Potrošniki so začeli ponovno kupovati izdelke iz različnih kategorij, vključno […]

Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile - iPROM - Novice iz sveta

Sprememba življenjskega stila vpliva na nakupne navade potrošnikov.

Ob začetku pandemije so mnogi potrošniki zaradi negotovih razmer, povezanih s splošnim zapiranjem javnega življenja, panično nakupovali zlasti nujne dobrine, kot je toaletni papir. Skladno s sproščanjem ukrepov in omejitev so se začele spreminjati tudi nakupne navade. Potrošniki so začeli ponovno kupovati izdelke iz različnih kategorij, vključno z igračami in izdelki za prosti čas, pohištvom, izdelki za dom ter zabavno elektroniko. Glede na spremenjene nakupne navade potrošnikov je eMarketer popravil pričakovano oceno rasti maloprodaje v ZDA. V omenjenih kategorijah izdelkov eMarketer pričakuje od 2- do 4-odstotno rast prodaje, kar v primerjavi s prejšnjimi ocenami, ki so predvidevale splošen upad prodaje, predstavlja pomembno spremembo. Prodaja zabavne elektronike ter igrač in izdelkov za prosti čas bo dosegla 4,2-odstotno rast, kategorija pohištva in izdelkov za dom pa denimo 2,1-odstotno rast.

Nakupne navade sledijo spremembi življenjskega stila

Mnogi potrošniki so svoj življenjski stil prilagodili družbeni osamitvi in karanteni, zato vlagajo svoj čas in denar v to, da svoje bivanje doma naredijo kar se da udobno. Ameriško združenje oglaševalskih agencij je marca 2020 z raziskavo ugotavljalo, katere izdelke nameravajo ameriški uporabniki interneta, starejši od 18 let, zaradi pandemije kupiti v naslednjih mesecih. Večina anketirancev (84 %) dejala, da bodo kupili hrano, z 72 odstotki so sledili izdelki za gospodinjstvo. Zabava je bila drugotnega pomena, saj je približno četrtina anketirancev dejala, da namerava kupiti igrače ter izdelke za umetniško ustvarjanje. 17 odstotkov vprašanih je dejalo, da bodo kupili izdelke za prenovo doma.

Podatki GlobalWebIndexa, ki so bili zbrani v približno enakem obdobju, kot je bila izvedena raziskava Ameriškega združenja oglaševalskih agencij, so pokazali, da bo 32 odstotkov uporabnikov interneta v ZDA, starih od 16 do 64 let, v času pandemije več sredstev namenilo izdelkom za prosti čas in zabavo.

Deli

Arhiv