Podjetje OTX je predstavilo rezultate najnovejše raziskave Teen Topix z naslovom kompleksno življenje najstnikov med 13 in 17 letom starosti, ki so pokazali, da ta demografska skupina na internetu preživi v povprečju 11,5 ure na teden, kjer počnejo vse mogoče; od uporabe programov za neposredno sporočanje (MSN, Skype …) in obiskovanja spletnih skupnosti do nakupovanja in poslušanja glasbe. Kljub temu pa je ta raziskava ovrgla mit o tem, da želi ta skupina vse početi na internetu. Najstniki vsekakor niso homogena skupina, ki bi bila primerna za vse trge, pač pa gre za zelo kompleksno, sofisticirano skupino potrošnikov in porabnikov medijev. Tako imajo najstniki, na primer, raje prave kot spletne prijatelje, raje bi hodili z nekom iz šole kot z nekom, ki ga spoznajo na internetu, in raje nakupujejo v trgovinah kot prek spleta.
Raziskava je pokazala, da je kar 58 odstotkov najstnikov že opravilo spletni nakup, ti pa v povprečju na mesec tam zapravijo 46 ameriških dolarjev, 26 odstotkov pa 50 ali več dolarjev. Največ se prek spleta kupi oblek in glasbe, sledijo pa knjige, zabavna elektronika in DVD-ji.
Povprečen najstnik ima svoje profile na več kot štirih spletnih skupnostih, od tega dva uporablja redno, raziskava pa je pokazala, da so zelo dojemljivi za oglaševanje na teh straneh. Večina prek oglasov skuša več izvedeti o: finančnih storitvah (63%), filmih v kinodvoranah (59%), mobilnih storitvah in mobilnih pripomočkih (58%), potovanjih (57%) in drugih spletnih straneh (53%).