V letu 2013 si je 12 oglasov prislužilo laskavi naslov najkreativnejši. Pri vsakem od njih gre za veliko idejo, ki se je kot virus razširila skozi »prislužene« (angl. earned) in družbene medije, kar je danes že skoraj nujen pogoj za resnično oglaševalsko učinkovitost. Čeprav v osnovi ne gre za »digitalne ideje«, pa so bili dovolj zanimivi in razburljivi, da živijo čisto svoje življenje v digitalnem svetu.
Najboljši v letu 2013 so: Anything is Possible at Christmas” za Colombian Ministry, “Cultivate a Better World” za Chipotle, “Fakka” za Vodafone , “Life Signs” za La Voz del Interior, “OREO Daily Twist” za OREO, “Proud Sponsor of Moms” za Proctor & Gamble, “Real Beauty Sketches” za Dove , “Small Business Saturday” za American Express,“The Great Paper Airplane Project” za Pima Air & Space, “The Liberation” za Only Jeans, “The Most Interesting Man in the World” za Dos Equis in “Why Wait Until It’s Too Late?” za Dela Funeral Insurance.