Po polovici leta 2013 lahko najdemo že kar nekaj zelo uspešnih oglaševalskih akcij znotraj družabnih omrežij. Od Facebooka in Twitterja do Pinteresta in Vine-a, nekatere blagovne znamke že zelo dobro razumejo družabna omrežja in jih pametno izkoriščajo v svoj prid. Njihove ideje so enkratne in dobro vključujejo uporabnike, kar je zavidanja vredno. Se pa najdejo tudi znamke, katerih akcije so se povsem sfižile in dosegle ravno nasprotni učinek od želenga.
Med boljšimi akcijami letos tako najdemo Twitter akciji dobrodelne organizacije Voda za življenje in oglaševalca Jell-O z naslovom »Fun My Life« ter seveda akcija »Real Beauty Sketches« oglaševalca Dove. Primer oglaševalske akcije, ki je zašla v napačne vode, pa je Durexova »SOS Condoms« akcija. Uporabnike so pozivali, naj vpišejo katerokoli mesto na svetu, kjer se v tistem trenutku nahajajo, in takoj bodo dobili dostavljen paket kondomov. In uporabniki so izbrali mesto Batman v Turčiji, ki je zelo konzervativno in pretežno muslimansko. Več kot očitno torej, da so bili na delu predvsem šaljivci.