Letošnje leto je bilo tudi leto družabnih omrežij. Velike spremembe, ki jih je uvedel FB, vstop Twitterja na borzo in lansiranje več različnih novih družabnih omrežij so razlogi, zakaj vse več in več blagovnih znamk raziskuje možnosti, ki jih nudijo družabna omrežja.
Tukaj pa izpostavljamo nekaj akcij, ki so še posebej zaznamovale letošnje leto: Starbucksov “Tweet-A-Coffee”, kjer lahko prijatelju kupiš kavo kar prek Twitterja, Nikonova akcija, ki je potekala med festivalom 2013 SXSW Interactive, Film, and Music Festival, sponzoriral pa jo je Warner Music Group, modna blagovna znamka Keneth Cole je ustvarila “#30yrsbold”oglaševalsko akcijo, spletni trgovec z nakitom BaubleBar je uspešno uporabil “hashtage” in z njimi predstavil fotografije (predvsem z Instagrama), na katerih lahko vidite običajne ženske (in ne manekenke, kot je to običajno), kako nosijo nakit. Na seznam najboljših akcij v družabnin omrežjih pa se je uvrstila še blagovna znamka Charmin, ki je uspešno izrabila premierno predvajanje film “Thor: The Dark World” in prek njega promovirala svoje izdelke na družabnih omrežjih.