Novo IAB-jevo poročilo razkriva, katere so ključne razlike pri tem, kako in na kateri mobilni napravi se za nakupe odločajo različne generacije potrošnikov.
Če tudi vi iščete nove poti, da bi uspešno nagovorili vašo ciljno skupino, vam je lahko v veliko pomoč IAB-jevo poročilo Digital Shopping Report, ki razkriva ključne razlike pri tem, kako in na kateri mobilni napravi se za nakupe odločajo različne generacije potrošnikov.
Ključna ugotovitev je, da mlajši med 18 in 34 let (43 %) – bolj kot katera koli druga starostna skupina – najraje nakupujejo preko svojih pametnih telefonov. V primerjavi s celotno populacijo so tudi tisti, ki bodo preko telefona prebirali ocene in mnenja, ki so jih o izbranem izdelku zapisali ostali uporabniki (44 % v primerjavi z 32 % celotne populacije) ali pa poiskali najugodnejšo ceno (42 % v primerjavi 33 % celotne populacije).
Ravno nasprotno pa so potrošniki, ki sodijo v skupino med 35 in 54 let, pri branju ocen, iskanju lokacij in odpiralnih časov trgovin ter odkrivanju cen izdelkov bolj naklonjeni tablicam (40 % v primerjavi s 35 % splošne populacije). Največja razlika pa se pokaže pri generaciji nad 65 let, ki nakup veliko raje kot na pametnem telefonu (11 %) opravi na tablici (26 %).