Deli

Obogateni spletni oglasi slavijo še eno zmago. Microsoftov portal MSN se je odločil za sodelovanje še s tretjim največjim ponudnikom spletnih oglaševalskih formatov Unicastom. MSN, ki ima 9 milijonov naročnikov in 300 milijonov obiskovalcev mesečno, odslej ponuja oglaševalcem celotno paleto obogatenih spletnih oglasov – od reklamnih filmov, pretočnih video zapisov, drsnih, lebdečih in celostranskih oglasov do reklamnih odmorov. To pa je tudi velik uspeh za Unicast, saj je MSN prvi globalni internetni portal, ki je v celoti sprejel najsodobnejše dosežke na področju internetnega oglaševanja.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv