Pri Mondelez Internationalu, proizvajalcu številnih znanih BZ, kot so Milka, Oreo, Barni, Jacobs, Tuc ..., bodo v prihodnjih letih še več vlagali v digitalni marketing. Ugotovili so, da jim...
Pri Mondelez Internationalu, proizvajalcu številnih znanih BZ, kot so Milka, Oreo, Barni, Jacobs, Tuc …, bodo v prihodnjih letih še več vlagali v digitalni marketing. Ugotovili so, da jim ta prinaša boljše rezultate kot TV-oglasi. Njihov cilj je, povečati vložke v mobilno in digitalno oglaševanje z ene četrtine na več kot polovico do leta 2016. Kot je povedal Mark Clouse, predsednik podjetja, jim digitalno prinaša dvakrat večji ROI kot TV-oglaševanje.
Sicer pa tudi drugi prozvajalci hrane poročajo o precej povečanih vložkih v digitalno oglaševanje. General Mills, na primer, je povečal vložke z osmih odstotkov v letu 2008 na 17 odstotkov v letu 2013.