Oglaševalci vedno več vlagajo v umetno inteligenco in iščejo inovativne načine za izboljšanje poslovanja, saj avtomatizira različne naloge. Njena največja moč je v tem, da pomaga strokovnjakom za marketing hitro razumeti in izluščiti bistvo iz velikih količin zbranih podatkov.
Izsledki raziskave, ki jo je februarja 2018 izvedlo IT-podjetje Globant in v kateri je sodelovalo 679 vodilnih odločevalcev na področjih trženja, informacijskih tehnologij in poslovanja v ZDA, kažejo, da približno polovica vprašanih meni, da bi z uporabo umetne inteligence nemudoma izboljšala svoje poslovanje, saj bi jim pomagala iz zbranih podatkov spoznati potrebe njihovih potrošnikov.
Strokovnjaki za marketing uporabljajo umetno inteligenco za ciljanje
Obstaja veliko načinov, kako bi lahko strokovnjaki za marketing uporabljali umetno inteligenco, a zaenkrat se osredotočajo predvsem na uporabo le-te za segmentiranje in ciljanje ciljnega občinstva. Z njo lahko namreč bolje razčlenijo podatkovne nize in interpretirajo zbrane podatke.
V raziskavi podjetij Winterberry Group in Data & Marketing Association je 62 odstotkov vprašanih povedalo, da je prednostna naloga pri oglaševalskih kampanjah izboljšanje segmentacije ciljne skupine za namene boljšega ciljanja. Zato ne preseneča podatek, da podjetja, kot so Nielson, IBM in Salesforce, vlagajo milijone dolarjev v rešitve z umetno inteligenco, ki zagotavljajo avtomatizirano segmentacijo občinstva.
V raziskavi podjetij MediaMath in Econsultancy je skoraj polovica vprašanih dejala, da uporablja umetno inteligenco za optimizacijo medijskega zakupa. V platforme za povpraševanje po oglasnem prostoru (DSP) strokovnjaki za marketing integrirajo elemente umetne inteligence, da povečajo verjetnost, da določene programatične ponudbe zmagajo na dražbi.
Naložbe v umetno inteligenco rastejo
Tehnologija na področju umetne inteligence zaenkrat še ni široko sprejeta, a mnoga podjetja si želijo to spremeniti. V raziskavi podjetja Forrester Consulting je skoraj polovica vprašanih izjavila, da namerava v naslednjem letu v umetno inteligenco vložiti velik delež finančnih sredstev. Koliko naložb se bo dejansko udejanjilo, je težko predvideti, a izjave anketiranih kažejo, da obstaja v marketingu veliko zanimanje za to tehnologijo.