Deli

Mobilno spletno nakupovanje, ki je med pandemijo doživelo občutno rast, spreminja odnos med trgovci na drobno in potrošniki.

Mobilno spletno nakupovanje še naprej raste: kaj to pomeni za trgovce? - iPROM - Novice iz sveta

Prodaja na drobno prek mobilnih spletnih trgovin se je v letu 2020 v ZDA povečala za 41,4 %, leta 2021 pa za dodatnih 15,2 % in dosegla 359,32 milijarde ameriških dolarjev. Kot napoveduje eMarketer, naj bi se letna prodaja do leta 2025 še podvojila.

Ta trend gre z roko v roki s povečanjem vsakodnevnih nakupov potrošniškega pakiranega blaga (CPG) ter dostave hrane in živil med pandemijo, v prihodnje pa ga bodo spodbujale nove tehnologije, kot so obogatena resničnost, 5G in nakupovanje z enim dotikom (one-touch), ter novi kanali za nakupovanje oziroma prodajo – prodaja prek družbenih medijev, v živo in prek vplivnežev. Potrošniki so namreč danes bolj kot pred dvema letoma pripravljeni preizkusiti inovacije v mobilnem spletnem nakupovanju.

Zaradi hitre rasti, ki se bo nadaljevala tudi po normalizaciji razmer, je mobilno spletno nakupovanje postalo pomemben del maloprodajnih strategij trgovcev. Ti bodo morali v prihodnje navezati stike s ponudniki mobilnih platform in z mobilnimi uporabniki ter se naučiti, kako ustvariti mobilno uporabniško izkušnjo za večjo vpletenost uporabnikov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv