Deli

Mobilno oglaševanje prevzema vse večjo vlogo, naloga marketinških strokovnjakov pa je poskrbeti za čim bolj kakovostne oglase, ki omogočajo dobro potrošniško izkušnjo. Oglasi bodo tako bolj prijazni do potrošnikov, podjetja pa si bodo zagotovila manjšo uporabo programske opreme, ki preprečuje prikazovanje oglasov.

Mobilno oglaševanje poskrbite za odlično uporabniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalci se še vedno soočajo (čeprav v vedno manjši meri) s programsko opremo, ki preprečuje prikazovanje spletnih oglasov. Bitke pa ne bijejo le na računalnikih, pač pa tudi na mobilnih telefonih. Vseeno pa obstajajo načini, ki omogočajo uporabnikom bolj prijazne oglase in posledično manj blokiranja komunikacijskih sporočil.

Prvo vprašanje, ki si ga morajo postaviti marketinški strokovnjaki, je: »Zakaj uporabniki mobilnih naprav sploh blokirajo oglase?« Raziskava je razkrila, da skoraj dve petini uporabnikov (37 %) ne marata oglasov, ki zavzemajo preveč prostora na zaslonu. Sledi počasno nalaganje oglasov, največ potrošnikov pa ne mara oglasov, ki niso prilagojeni njihovi napravi – kar 78 %. Težava je tako jasna – uporabniki ne sovražijo oglasov, pač pa slabo uporabniško izkušnjo.

Glede na nizko toleranco do oglasov, ki zakrivajo celotne zaslone, bi morale biti nevsiljive oglasne oblike prednostna naloga mobilnega oglaševanja. Pomembno pa je razmisliti tudi o načinu uporabe naprav. Velika večina mobilne tehnologije deluje na dotik in prav zato obstaja veliko tveganje za naključne klike na ekran in naknadno razburjanje potrošnikov. Za preprečevanje slabe uporabniške izkušnje je smiselno, da se marketinški strokovnjaki osredotočijo na zmanjševanje prekinitev.

Potrošnikov pa ne bodo prepričali le oglasi, ki omogočajo nemoteno uporabo mobilnih naprav, ampak tudi oglasi s prepričljivo in kreativno zgodbo. Ta ne sme biti naključna, pač pa mora učinkovito povezovati blagovno znamko in ciljno skupino.

Mobilno oglaševanje je lahko zelo kreativno. Smiselno je premisliti tudi o vključitvi novih oglaševalskih formatov, ki jih podpira tehnologija mobilnih naprav. Takšni formati bodo vzbudili zanimanje ciljne skupine in omogočili boljše rezultate kampanj. Marketinški strokovnjaki lahko vključijo obogateno ali navidezno resničnost, igrifikacijo in prispevajo k interaktivnosti izkušnje.

Deli

Arhiv