Uporabniki na mobilnih napravah preživimo vse več časa, mobilno oglaševanje pa je v razcvetu. Prav letos se je prvič zgodilo, da je bilo mobilnim napravam namenjenega več časa kot televiziji.
Uporabniki mobilnih telefonov največ časa namenijo preverjanju družbenih medijev in spremljanju video vsebin, ki nadomeščajo televizijo.
Kljub temu da mobilni telefoni nadomeščajo televizijo, uporabniki video vsebin na mobilnih napravah televizijo spremljajo povsem drugače. Uporabniki mobilne telefone uporabljajo na vsakem koraku, pri vsakem opravilu, kar pomeni, da jih lahko marketinški strokovnjaki »ujamejo« praktično vsepovsod.
Redna uporaba mobilnega telefona je za digitalne oglaševalce pozitivno dejstvo, treba pa je vedeti, da morajo biti oglasi pripravljeni povsem drugače kot za televizijo. Sporočila morajo biti prepričljiva in kreativna, saj se digitalni uporabnik dnevno srečuje z ogromnim številom komunikacijskih sporočil, ki se skušajo vriniti na sam vrh njegovega percepcijskega zemljevida.
Ključno je, da marketinški strokovnjaki o oglaševanju razmišljajo kot o oglaševanju »mobilno najprej«, saj je le tako mogoče zagotoviti odlične rezultate. V mobilno strategijo pa je več kot smiselno vključiti tudi vplivneže, ki ustvarjajo dodatno vsebino, ki jo delijo s svojimi sledilci, vsebina pa se prav tako lahko uporabi za neposredno deljenje na profilih blagovnih znamk.
Marketinški strokovnjaki že dlje časa poudarjajo, da uporabniki na mobilnih napravah preživijo ogromno časa, vseeno pa se velikokrat zgodi, da strokovnjaki pozabijo na razlikovanje vsebin za različne kanale. Zato je ključno, da se za vsak kanal optimizira vsebino in tako zagotovi boljše rezultate.