Prek mobilnih telefonov dnevno kupuje že 2,5 milijona Britancev, podatek pa se pri milenijcih še podvoji. Raziskava podjetja Criteo je razkrila, da so med bolj aktivnimi kupci na mobilnih napravah tisti, ki so hkrati tudi uporabniki družbenih omrežij.
Prodaja prek mobilnih telefonov postaja običajna stvar – prek njih dnevno nakupuje že 2,5 milijona Britancev. To število pa se pri milenijcih celo podvoji kar pomeni, da jih dnvno preko telefonov nakupuje 10 odstotkov. Podatke je posredovalo podjetje Criteo, ki je v svoji raziskavi preverjal zadovoljstvo kupcev pri mobilnem nakupovanju. zadovoljstvo pri mobilnem nakupovanju.
Večja uporaba družbenih omrežij, več mobilnega nakupovanja
Raziskava ugotavlja, da prek mobilnih telefonov pogosteje nakupujejo uporabniki družbenih omrežij – na ta način dnevno nakupuje 19 odstotkov uporabnikov Snapchata ter 15 odstotkov uporabnikov Pinteresta in Instagrama. Podatki so zgovorni in smiselni – uporabnik, ki s svojim telefonom dostopa do omenjenih omrežij, je pogosto le klik ali dva stran od nakupa. Prav tako so dužbena spletna mesta, kot sta Pinterest in Instagram, s svojo močno vizualno podobo odličen prostor za slikovit prikaz izdelkov; medtem ko je za spletne trgovine potencialno uporaben tudi Snapcaht.
Kaj nakupujemo prek mobilnih telefonov?
Nakup oblačil prek interneta pogosto predstavlja problem tako za kupce kot za ponudnike, predvsem zato, ker se oblek pri spletnem nakupu ne da pomeriti. Ponudniki so se izziva lotili tako, da so uporabnikom predstavili vodnike za mere in jih poenostavili možnost vračanja kosov, ki jim klju nasvetom niso prav. S tem so okrepili zaupanje strank v spletne nakupe oblačil, kar se pozna tudi pri rezultatih – danes je nakup oblačil prek mobilnih telefonov najpogostejši in kar 23 odstotkov anekitranih oblačila kupuje na ta način.
Kje nakupujemo prek mobilnih telefonov?
Mobilni telefoni omogočajo, da nakupujemo kjerkoli, a še vedno to najpogosteje počnemo doma. Čeprav imamo doma tudi namizne ali prenosne računalnike, je najbrž priročnost telefonov ali pa lenoba tista, ki spodbuja nakupe prek mobilnih telefonov.
Zakaj nakupujemo prek mobilnih telefonov?
Največji razlog za uporabo mobilnih telefonov za nakupe je ravno njihova priročnost, ostala dva najpogostejša odgovora pa sta podobna ((»lahko nakupujem, kjerkoli sem« in »prihrani mi pot v trgovino«).