Deli

Mobilne aplikacije trgovcev na drobno niso le del njihovih večkanalnih strategij, pač pa v naraščajoči rabi potrošnikov pridobivajo enak ali še večji pomen kot namizna in mobilna spletna mesta.

Mobilne aplikacije trgovcev na drobno združujejo fizično in digitalno

Mobilne aplikacije v svetu digitalnega marketinga niso novost, vseeno pa njihova uporaba strmo narašča. Aplikacij se poslužuje vse več blagovnih znamk, le peščica pa sodi med najboljše.

Raziskava The Forrester Retail Wave ugotavlja, da je ključna funkcija mobilnih aplikacij združevanje fizičnega in digitalnega sveta. Priporočljivo je, da mobilna aplikacija ponuja vrhunsko uporabniško izkušnjo, ki v digitalnem ekosistemu postaja vse pomembnejša. Slaba uporabniška izkušnja lahko že obstoječe potrošnike odvrne od nakupa in jih preusmeri h konkurenčnim blagovnim znamkam.

V raziskavi so bile določene štiri najboljše aplikacije s področja trgovine na drobno, med katere so se uvrstile aplikacije Home Depot, Sephora, Walmart in Target. Aplikacija Home Depot je med vsemi dosegla najboljše rezultate in postavila visoka merila glede aplikacij trgovcev na drobno. Deluje kot virtualni agent za stranke, uporabnikom pa z vizualnimi zemljevidi in razpoložljivostjo zalog omogoča navigacijo v trgovini.

Mobilne aplikacije v svoje strategije vključuje vse več trgovcev na drobno, na voljo pa je še veliko dodatnih zmogljivosti, kot sta klepet v živo s strankami in filtriranje iskanja po ocenah izdelka. Tovrstni pristopi so še neizkoriščeni, zato naj jih trgovci na drobno v prihodnje uporabijo.

Deli

Arhiv