Deli

Cilj svetovne raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Synovate skupaj z Microsoftom, je bil ugotoviti, koliko mladih uporabnikov interneta pritegnejo in nanje vplivajo blagovne znamke, ki se tam oglašujejo. V raziskavo z naslovom “Young Adults Revealed” je bilo vključenih 12.603 mladih iz 26 držav, starih od 18 do 24 let.
Rezultati so razkrili, da se je 28 odstotkov mladih o blagovnih znamkah pogovarjalo na forumih, 23 odstotkov je dodalo vsebino, povezano z določeno BZ, na svoje programe takojšnjega sporočanja, 19 odstotkov pa je tako vsebino dodalo na svojo domačo stran oz. priljubljeno spletno skupnost.
Skoraj polovica anketiranih klika na spletne oglase, 18 odstotkov jih je do informacij o BZ in izdelkih prišlo prek raznih portalov. Vendar pa se mladi z blagovnimi znamkami povezujejo na precej bolj povezovalen, sodelujoč način. Tako jih je 24 odstotkov naložilo oglas v spletno skupnost ali portale z video vsebinami v zadnjem mesecu.
Drugi izsledki raziskave so še: 94 odstotkov mladih redno prebira elektronsko pošto, 80 odstotkov bere novice na spletu, 76 odstotkov uporablja splet za branje o filmih, glasbi in igrah, enak odstotek pa jih redno uporablja programe za takojšnje sporočanje.
Raziskava je tudi pokazala, da skoraj tri četrtine anketirancev gleda spletne “video klipe”, eden od desetih pa je že posredoval virusni oglas naprej svojim prijateljem.
 

Deli

Arhiv