Deli

Raziskava podjetja Fluent je pokazala razlike v uporabi pametnih telefonov in družbenih omrežij med milenijci in nemilenijci.

Milenijci in družbena omrežja - iPROM - Novice iz sveta

Podjetje Fluent je izvedlo raziskavo o navadah glede uporabe pametnih telefonov in družbenih omrežij med 1.769 milenijci (18 do 34 let) in med 1.191 nemilenijci (35 let in starejši).

Raziskava je pokazala, da milenijci največji delež svojega »spletnega« časa preživijo na svojih pametnih telefonih. Četrtina jih je rekla, da skoraj ves svoj »spletni« čas preživijo na pametnih telefonih, 27 odstotkov pa, da večino tega časa.

Kar se tiče spletnih nakupov, 15 odstotkov milenijcev, ki imajo pametni telefon, opravlja tam večkrat na teden nakupe, 15 odstotkov pa nakupe opravlja na tedenski ravni.

Facebook je med družbenimi omrežji najpriljubljenejše omrežje tako pri milenijcih kot pri starejši generaciji; 41 odstotkov milenijcev in polovica nemilenijcev ga uporablja na dnevni ravni. Vsa druga omrežja (YouTube, Instagram, Snapchat, Pinterest, Twitter in LinkedIn) pa so bolj priljubljena pri milenijcih.

Če razdelimo milenijce na tri starostne skupine, potem polovica vprašanih med 30 in 34 leti dnevno uporablja Facebook, 38 odstotkov med 18 in 24 leti in 36 odstotkov med 25 in 29 leti. Medtem pa 30 odstotkov vprašanih, starih med 18 in 24 leti, pravi, da dnevno uporablja Snapchat, 20 odstotkov med 30 in 34 leti ter 19 odstotkov med 25 in 29 leti.

Celotni rezultati pa so na voljo tukaj.

Deli

Arhiv