Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je za Marketing magazin komentiral uporabo platforme TikTok na slovenskem trgu.
Miha Rejc je v komentarju za Marketing magazin povedal, da je težko napovedati, kako uspešen bo TikTok na slovenskem trgu. Po njegovem mnenju pa je to zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti, še posebej, kadar blagovna znamka nagovarja mlado ciljno skupino oz. želi ciljno skupino pomladiti.
»Ustvarjalci TikToka odlično razumejo vedenje, zanimanje in želje generacije Z. To jim pomaga, da z algoritemskim opazovanjem in sklepanjem uporabnikom ponudijo tisto, kar iščejo. Platforma je oblikovana tako, da ima izražen element gratifikacije. Mladi lahko na njej preživijo več ur in gledajo vse več vsebin. S tega vidika je ustvarjalcem zagotovo uspelo to, kar je ključno za vse platforme – pridobiti in zadržati pozornost uporabnika,« med drugim pojasnjuje Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu.
Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji revije Marketing magazin oktobra 2020: Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti (str. 86).