Deli

Distribuirana elektronska denarnica kriptovalut v okviru tehnologije veriženja blokov bi lahko pomembno spremenila digitalno oglaševanje. A oglaševalci so previdni glede tega, ali bo razvijajoča se tehnologija izboljšala stvari.

Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov  - iPROM - Novice iz sveta

Kljub mešanemu zaupanju v tehnologijo veriženja blokov je za 43 odstotkov višjih izvršnih direktorjev po svetu ta med vodilnimi petimi strateškimi prednostnimi nalogami njihovega podjetja.

Le eden od sedmih marketinških strokovnjakov, sodelujočih v majski raziskavi podjetij Advertiser Perceptions, XChng in Kochava, je prepričan, da bo tehnologija veriženja blokov zelo verjetno rešila težave z neučinkovitostjo in s preglednostjo v dobavni verigi digitalnih medijev. Približno 40 odstotkov vprašanih je dejalo, da tehnologija veriženja blokov zelo verjetno ne bo ali sploh ne bo rešila teh težav. Večina izmed 300 ameriških agencij in marketinških strokovnjakov, ki so sodelovali v raziskavi, meni, da bo omenjena tehnologija verjetno le nekoliko odpravila težave, povezane z dobavno verigo.

Tehnologija veriženja blokov za bolj pregledno spletno oglaševanje

Po mnenju družbe Gartner je tehnologija veriženja blokov tik ob »vrhu napihnjenih pričakovanj« in je na poti navzdol proti »točki razočaranja«. S tehnologijo veriženja blokov bi spletno oglaševanje lahko postalo bolj pregledno, a trenutno ne deluje dovolj hitro za delo v hitrem svetu programatičnih ponudb. Le 11 odstotkov s strani podjetja Adertiser Perceptions vprašanih je dejalo, da so pri svojem zakupu oglasov uporabili tehnologijo veriženja blokov.

Tehnologija veriženja blokov je privlačna za nekatere oglaševalce, saj omogoča nespremenljive transakcije, a njihova uporaba je omejena, saj ni namenjena platformam z milijoni transakcij na sekundo. Dokler ne bo delovala hitreje in se njeno sprejetje ne bo pospešilo, se bo tehnologija veriženja blokov soočala z bitko glede reševanja problemov oglaševalske tehnologije.

V študijah podjetij Deloitte in PwC so vodstveni zaposleni v podjetjih poročali, da je regulatorna negotovost največja ovira pri sprejemanju tehnologije veriženja blokov. Drugi pogosti dejavniki, ki omejujejo naložbe v to tehnologijo, vključujejo težave pri prilagajanju obstoječim sistemom in potencialne varnostne grožnje.

Vseeno pa je 43 odstotkov višjih izvršnih direktorjev po svetu, ki so sodelovali v Deloittovi študiji, dejalo, da je tehnologija veriženja blokov med vodilnimi petimi strateškimi prednostnimi nalogami njihovega podjetja. Približno 41 odstotkov v raziskavi Advertiser Perceptionsa sodelujočih pa pravi, da nameravajo v prihodnjih dveh letih sprejeti to tehnologijo.

»Pri nas v iPROM Labs, kjer raziskujemo, testiramo in integriramo tehnologijo veriženja blokov že skoraj dve leti nad njo nismo razočarani. Sama tehnologija je relativno varna, učinkovita in med akterji ustvarja nivo zaupanja zaradi transparence in preverljivosti transakcij. Ključnega pomena pri tej tehnologiji je namen uporabe. Tehnologije veriženja blokov ni priporočljivo uporabljati za namen podatkovne baze ali za zagotavljanje hitrega serviranja in potrjevanja oglasov. Po naših raziskavah je to tehnologijo priporočljivo uporabiti za izvajanje in nadziranje finančnih tokov, potrjenih optimizacijskih, izvedbenih in upravljavskih poročil ter nenazadnje uporaba namenske valute. Verjamemo da bo tehnologija našla svoje mesto med razvijalci programske opreme (ad-tech) prihodnosti, ki bodo znale to tehnologijo pravilno umestiti v svoje produkte, saj je že sedaj zrela za uporabo za pravilen namen,« komentira novico Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.

Deli

Arhiv