Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij v Adriatik in DACH, je v intervjuju za Media Marketing predstavil poslanstvo in prednosti družbe iPROM ter razpravljal o naraščajoči pomembnosti neodvisnih tehnoloških oglaševalskih rešitev ter o tem, zakaj je danes odprti splet postal temeljni ekosistem močnih blagovnih znamk.
Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij v Adriatik in DACH, je v pogovoru z Media Marketingom izpostavil pomen povezovanja oglaševalcev s ciljnimi skupinami na učinkovit in inovativen način z uporabo naprednih oglaševalskih tehnologij.
»Želimo si, da bi oglaševalci lahko bolje razumeli svoje občinstvo in ustvarili oglaševalske kampanje, ki so resnično relevantne, osebne in vrednostne za končne uporabnike, pri tem pa spoštujemo najvišje standarde varovanja zasebnosti uporabnikov spleta ter skrbimo za zaščito blagovne znamke. Naše storitve in rešitve so zasnovane tako, da to podpirajo,« je pojasnil Fajfar.
Fajfar je ob tem predstavil ključni tehnološki rešitvi, ki bistveno izboljšujeta učinkovitost in zmogljivost oglaševalskih akcij na odprtem spletu. Prva, iPROM Programmatic Platform, omogoča učinkovito upravljanje in optimizacijo programatičnih oglaševalskih kampanj, medtem ko druga, iPROM Private DMP, služi za upravljanje lastnih podatkov, skupaj z integracijo dragocenih podatkovnih virov druge in tretje strani pa omogoča ustvarjanje natančno ciljanih kampanj. Obe rešitvi sta del iPROMove zbirke neodvisnih rešitev Ad-Tech.
V pogovoru je izpostavil tudi ključen pomen odprtega spleta v današnji digitalni oglaševalski krajini.
»V iPROMu prepoznavamo pomen doseganja občinstva zunaj zaprtih ekosistemov oz. t. i. walled gardens. Naše rešitve so zasnovane tako, da se brezhibno integrirajo z odprtim spletom, kar oglaševalcem omogoča širitev doseganja in vključevanje uporabnikov na širokem naboru spletnih strani in digitalnih platform. Z uporabo iPROMove programatične platforme oglaševalci pridobijo dostop do obsežne mreže založnikov in oglasnih borz, kar jim omogoča ciljanje in prikazovanje oglasov ustreznim občinstvom na relevantnih in kakovostnih spletnih straneh. Ta pristop k odprtemu spletu zagotavlja, da lahko oglaševalci dosežejo raznolik nabor uporabnikov, kar poveča izpostavljenost in vpliv oglaševalske kampanje,« je razložil Fajfar.
Dodatno je Fajfar naslovil tudi izziv digitalne slepote, s katerim se oglaševalci pogosto soočajo, ko uporabniki postanejo imuni na tradicionalne oblike oglasov. V družbi iPROM ga rešujejo z ustvarjanjem privlačnih in angažiranih oglasnih formatov, ki pritegnejo pozornost uporabnikov.
»Zavedamo se, da se bodo uporabniki bolj verjetno pozitivno odzvali na oglase, ki so zanje pomembni in so brezhibno integrirani v njihove digitalne izkušnje. Predvsem pa je bistveno, da so ti oglasi pravilno ciljani in personalizirani. Naša kreativna ekipa tesno sodeluje z oglaševalci pri razvijanju inovativnih oglasnih formatov, ki prebijajo komunikacijski hrup in pritegnejo pozornost uporabnikov. Ti formati vključujejo dinamične oglase, ki personalizirajo oglasno izkušnjo na podlagi podatkov o uporabnikih in njihovem vedenju. Z dostavljanjem ustreznih in prepričljivih sporočil iPROM pomaga oglaševalcem premagati digitalno slepoto in ustvariti smiselne povezave z njihovimi ciljnimi skupinami,« je razložil Fajfar.
Za konec se je Fajfar dotaknil še razvoja spleta z razmahom in eksponentnim razvojem umetne inteligence, ki ga vidi kot pozitivnega, saj omogoča avtomatizacijo ter izboljša ciljanje in ustvarjanje kreativnih vsebin za oglaševalce. Kljub temu meni, da umetna inteligenca ne more nadomestiti pristnih medčloveških odnosov in bo postala le spremljevalec človeka v vsakdanjem življenju.
»V iPROMu umetno inteligenco in strojno učenje uporabljamo že vrsto let, saj ju integriramo v svoje tehnološke rešitve za potrebe boljšega ciljanja, avtomatizirane izgradnje oglasnih kreativ in distribucije oglasov. Vse bolj pa ju uporabljamo za avtomatizacijo rutinskega dela, kot pripomoček za oblikovanje vsebin in kreativ. Umetna inteligenca je stroj, ki je lahko dober kopilot, po mojem mnenju pa ne bo nikoli nadomestila pristnih medčloveških odnosov, iskric medčloveške komunikacije in vezi, ki jih med sabo spletamo ljudje. Postala bo naš spremljevalec, tako kot je nekoč postal pametni telefon z vsemi aplikacijami, ki nam danes nudijo številne funkcionalnosti, brez katerih si ne predstavljamo več življenja,« je zaključil Fajfar.
Intervju je bil prvotno objavljen v Media Marketingu v prispevku Kako preseči meje ograjenih oglaševalskih vrtov ali zakaj iPROMova oglaševalska tehnologija učinkovito izkorišča moč odprtega spleta?