Deli

Interactive Advertising Bureau (IAB) je predstavil združeno “branding” kampanjo, ki naj bi pomagala tržnikom bolje razumeti, kako naj bolj učinkovito uporabijo interaktivno oglaševanje za dosego poslovnih ciljev. V kampanji so predstavljeni nekateri marketinški strokovnjaki, ki so posamezne blagovne znamke pripeljali do ravni “superherojev” – z uporabo klasičnih in spletnih marketinških orodij.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv