Marketinški strokovnjaki v marketinško tehnologijo vlagajo vedno več. Še več – mnogi med njimi so prepričani, da bi morali tehnologiji posvečati ravno toliko pozornosti kot vsebinskim in kreativnim zasnovam strategij.
Marketinška tehnologija mnogim vzbuja konotacijo hladne digitalne izvedbe – npr. avtomatizirana e-pošta ali družbeni mediji. Vseeno pa je ravno marketinška tehnologija tista, ki komunikaciji daje osebno noto in prava sporočila posreduje pravim osebam ob pravem času.
Marketinška tehnologija pa ni uporabna le za avtomatizacijo procesov, pač pa tudi za njihovo poenostavljanje. Na marketinški tehnologiji so zasnovani različni sistemi za upravljanje projektov, ki omogočajo bolj učinkovito sodelovanje med podjetji in agencijami. Blagovne znamke tako marketinško tehnologijo uporabljajo za razporejanje sredstev in upravljanje kampanj. Takšna tehnologija omogoča boljši vpogled v kampanje, sprotno optimizacijo in posledično boljše rezultate. Glede na Gartnerjevo raziskavo o marketinških vložkih za leto 2018 je bila lani marketinški tehnologiji namenjena skoraj tretjina (29 %) proračunov podjetij, kar je 7 % več kot v prejšnjem letu.
Vsa podjetja pa marketinške tehnologije ne morejo uporabljati enako. Vse je odvisno od dejavnikov, kot so industrija, struktura ekipe in velikost. Na enem koncu lestvice so organizacije, ki se zanašajo na nekaj orodij in svetovalcev, na drugem pa so digitalne organizacije, ki celostno vlagajo v marketinško tehnologijo.
Marketinški strokovnjaki se strinjajo, da strategija sama po sebi ni dovolj. Prav tako kot strategija je pomembna zmožnost za njeno izvršitev in prav tukaj je v veliko pomoč marketinška tehnologija. Pri njej ne gre le za orodja, pač pa tudi za spretnosti učinkovitega upravljanja procesov.