Pričakovanja kupcev se višajo, marketinška tehnologija pa je tista, ki podjetjem omogoča, da ciljno skupino nagovorijo čim učinkoviteje.
Naložbe v marketinško tehnologijo po svetu dobivajo posebno mesto, saj je avtomatizacija personalizirane komunikacije ključna za učinkovito doseganje končnih kupcev.
Zbiranje podatkov in pomen natančnega ciljanja
Odločevalci v podjetjih se zavedajo pomena zbiranja in pravilnega interpretiranja podatkov, ki so ključni za izboljšanje nakupne izkušnje. Še posebej v trenutnih razmerah lahko moč digitalnega trženja, temelječega na podatkih, strokovnjaki še bolj izkoristijo. Danes, v času hitre digitalizacije vsega, je namreč ključno, da prava sporočila dosežejo pravega kupca. Pri tem pomagajo napredne tehnološke rešitve za natančno ciljanje, ki omogočajo prikazovanje relevantnih sporočil.
Digitalna komunikacija predstavlja veliko prednost, saj je z njeno uporabo mogoče doseči vse, ki zaradi omejitev in varnosti ostajajo doma. Nekatere alternativne oblike komuniciranja, npr. video klici ali dostava hrane na dom, ki s(m)o jih nekateri prvič uporabili v tem času, bodo zagotovo ostale aktualne tudi v prihodnosti.
Naložbe v marketinško tehnologijo so vse bolj pomembne
Študija raziskovalnega podjetja Gartner je med 326 ameriškimi in britanskimi odločevalci s področja trženja ugotavljala, katerim sredstvom namenjajo največji delež naložb. Tudi v letu 2019 so v tujini trženjski strokovnjaki največji del naložb (26 %) namenili marketinški tehnologiji, enak delež sredstev je bil namenjen tudi medijskemu zakupu.
Raziskava iPROMa in Valicona je pokazala, da v Sloveniji podjetja pri izvajanju marketinških aktivnosti najpogosteje uporabljajo orodje za izvajanje e-poštnega marketinga (80 %), CRM-sisteme (65 %), orodje za upravljanje družbenih medijev (56 %) in orodje za avtomatizacijo marketinga (47 %). V primerjavi s preteklim letom pa najvišji trend uporabe beležijo orodja za ustvarjanje klepetalnih robotov, ki so dosegla 132-odstoten indeks rasti.
Podatki iz različnih raziskav kažejo na vedno večji pomen zaupanja marketinški tehnologiji, ki odločevalcem pomaga pri sprejemanju odločitev v realnem času in dolgoročno vpliva na boljši izkoristek sredstev, namenjenih trženju.