Deli

Konkurenca med agencijami je velika. Vsaka se za svoj kos pogače bori na svoj način. Vseeno pa mnoge pozabljajo, da ključ do uspeha leži v marketinški avtomatizaciji. Gre za eno izmed orodij, ki zagotavlja dolgoročen uspeh podjetja.

Marketinška avtomatizacija predstavlja konkurenčno prednost - iPROM - Novice iz sveta

Marketinška avtomatizacija je besedna zveza, ki opisuje programske platforme in tehnologije, s katerimi marketinški oddelki in organizacije učinkoviteje izvajajo svoje aktivnosti prek različnih spletnih kanalov (e-pošta, družbeni mediji, spletne strani itd.) ter avtomatizirajo ponavljajoče se dejavnosti. Avtomatizacija marketinških procesov obsega strateško načrtovanje in upravljanje kampanj, segmentacijo ciljnega občinstva, konverzijske akcije …

O marketinški avtomatizaciji se veliko govori, vseeno pa marketinški strokovnjaki mnogokrat pozabljajo na vrednost, ki jo prinaša tako naročnikom kot tudi agenciji sami. Če hočejo agencije dosegati dobre rezultate in naročnikom nuditi najboljše storitve, je smiselno, da se prestrukturirajo in v svoje osrčje delovanja postavijo avtomatizacijo.

Agencije se za avtomatizacijo odločajo zaradi različnih razlogov. Prvi je, da avtomatizacija omogoča konkurenčno prednost in agencijo postavlja korak pred druge. Trend vlaganja v marketinško avtomatizacijo kaže, da bodo ti vložki v naslednjih petih letih zrastli za 14 % letno, navaja raziskava Ad Age’s Agency Report 2018.

Še eden izmed razlogov je večja vrednost za naročnike. Avtomatizacija zagotavlja konsistentno kakovost storitev in pošiljanje komunikacijskih sporočil ob pravem času pravi osebi. Prav tako pa omogoča tudi natančen vpogled v rezultate in sprotno optimizacijo procesov. Agencije z avtomatizacijo tako omogočajo kakovostne storitve in bolj merljive rezultate.

Marketinška avtomatizacija tako postaja ključno orodje za doseganje boljših rezultatov. Agencije si z njeno uporabo ne bodo zagotovile le kratkoročnih uspehov, pač pa dolgoročno zadovoljstvo naročnika.

Deli

Arhiv