Deli

Emojiji prevzemajo svet, zato vse več blagovnih znamk eksperimentira z njimi, saj skušajo ostati v koraku s časom in biti relevantni za svoje potrošnike. Kako pa se kar najbolje lotiti tovrstnega marketinga in katere so pasti, ki se jim je bolje izogniti?

Marketing z emojiji - kako se ga lotiti? - iPROM - Novice iz sveta

Danes že kar precejšen del digitalne komunikacije zavzemajo emojiji, ljudje pa jih uporabljajo, da z njimi izrazijo svoja čustva, okuse ali interese, pri tem pa jim ni treba uporabiti dolgih opisov.

Izraz emoji je postal tako priljubljen, da je bil s strani Oxford Dictionaries razglašen za besedo leta 2015. Zato ni nobeno presenečenje, da vedno več sporočil blagovnih znamk vključuje tudi emojije.

Normalno je, da skušajo blagovne znamke biti del trenda, pri čemer nekatere to delajo zelo dobro, vedno pa obstaja nevarnost, da se kaj zalomi. Analiza 500 najboljših blagovnih znamk, ki so jo izvedli pri Socialbakers, je pokazala, da jih je 59 odstotkov že uporabilo emojije v svojih tvitih v letu 2015, 40 odstotkov pa jih je vključilo tudi v svojo komunikacijo na Facebooku. Appboy je v svoji analizi ugotovil 777-odstotno povečanje rabe emojijev v oglaševalskih akcijah v enem letu (iz 2015 na 2016). Medtem pa je kar 92 odstotkov spletne populacije vsaj enkrat uporabilo emojije, kar dokazuje, da so ti majhni simboli že pridobili status novega internetnega slenga.

Za blagovne znamke je pomembno, da razumejo motive potrošnikov za uporabo emojijev, in se na tej podlagi odločijo za njihovo (ne)uporabo. Pri tem upoštevajte sledeče:

    • Kako moja ciljna skupina komunicira na spletu?
    • Ali bi uporaba emojijev izboljšala moja sporočila?
    • Kateri emojiji bi najbolje predstavljali mojo blagovno znamko?
    • Ali res razumem pomen emojija, ki ga nameravam uporabiti?
    • Kako pogosto naj jih uporabljam?

Ko je vaša blagovna znamka pripravljena na uporabo emojijev, pa je vedno pametno za vsaj malo inspiracije pogledati, kako to počno drugi ali pa se kaj naučiti iz napak drugih. Odlični inspiracijski primeri uporabe emojijev v svojih oglaševalskih kampanjah so Dimino’s Pizza, General Electric, Chevrolet, WWF, Taco Bell, Coca-Cola, Bud Light, Disney in drugi.

 

Deli

Arhiv