Poročilo Inside the 2025 State of Customer Loyalty Report, ki ga je objavil medij Loyalty360, razkriva, da blagovne znamke intenzivno vlagajo v strateško preoblikovanje svojih programov zvestobe. Ključna sprememba glede na podatke iz leta 2024 je, da podjetja svoje napore usmerjajo v manjše število projektov, ki jih lahko bolj kakovostno in učinkovito izvedejo. Čeprav personalizacija še vedno ostaja pomemben cilj, se fokus vse bolj premika k optimizaciji tehnološke infrastrukture in učinkovitejšemu upravljanju podatkovnih sistemov.
Poročilo Loyalty360 razkriva, da so med glavnimi prioritetami blagovnih znamk za leto 2025 izboljšana personalizacija (68 %), uporaba igrifikacije (64 %) in nadgradnja digitalne izkušnje ter uvedba novih nagrad (58 %). Blagovne znamke želijo ustvarjati bolj interaktivna okolja, s čimer spodbujajo zbiranje prvoosebnih podatkov in izraženih preferenc uporabnikov. V ospredju so prizadevanja za prepoznavanje individualnih potreb, nagrajevanje vedenj, ki niso neposredno povezana z nakupom, in zagotavljanje dosledne vrednosti na vseh točkah stika s potrošnikom.
Glede na ugotovitve poročila Loyalty360 bo tudi v prihodnjem letu osrednji poudarek na krepitvi partnerstev, inovacijah in razvoju personaliziranih pristopov, saj bodo ti dejavniki odločilni za nadaljnjo rast in uspeh lojalnostnih strategij. Celotno poročilo nakazuje jasno smer, v kateri podjetja opuščajo množične in generične lojalnostne kampanje ter jih nadomeščajo z bolj osredotočenimi, tehnološko in podatkovno podprtimi integriranimi pristopi, ki ustvarjajo trajno vrednost za podjetja in njihove stranke.
»V iPROMu nam razumevanje trendov na področju lojalnosti, omogoča da jih vpeljujemo tudi v sodobne oglaševalske prakse. Odličen primer tega pristopa je oglaševalska platforma SPAR Tailormade, ki temelji na uporabi prvoosebnih podatkov podjetja, poglobljenem razumevanju potreb posameznika in personalizaciji ponudbe, ob tem pa dosledno spoštuje zasebnost uporabnikov. Ključno vlogo ima tudi zagotavljanje tehnološke suverenosti. SPAR Slovenija si je z vzpostavitvijo lastne tehnološke infrastrukture zagotovil nadzor nad podatki in neodvisnost pri upravljanju svojih trženjskih aktivnosti. Programi zvestobe danes niso več zgolj digitalni projekti, ampak pomembni strateški generatorji rasti,« poudarja Žiga Komac, direktor prihodkov v družbi iPROM.