Kateri trendi, na katere vplivajo spremenjene razmere v družbi in razvoj novih funkcionalnosti v družbenih medijih, bodo zaznamovali letošnje leto?
Skladno z novimi možnostmi in spremembami algoritmov v družbenih platformah se spreminjajo tudi trendi na področju družbenih medijev. Potrošniki trendom sledijo, hitre spremembe pa predstavljajo velik izziv za blagovne znamke in oglaševalce, ki morajo svoje obstoječe strategije ves čas posodabljati in razvijati.
Med najpomembnejšimi trendi letošnjega leta na področju družbenih medijev so, kot navaja Sprout Social, neposredni video prenosi v živo, ki bodo ohranili svojo priljubljenost. Zdravstvena kriza, ki jo je povzročila pandemija, je mnoga podjetja prisilila, da so osebna srečanja preselila v virtualno okolje, glasbeni izvajalci so se namesto koncertov v živo posluževali spletnih neposrednih prenosov. Skladno s tem so se seveda razvijale tudi funkcionalnosti in dodatne možnosti orodij za prenose v živo prek družbenih medijev.
Pomemben trend letošnjega leta je tudi vsebinski format kratkih zgodb (t. i. Stories). Instagram Stories vsak dan uporablja več kot 500 milijonov uporabnikov in ta trend uporabe formata kratkih zgodb se bo nadaljeval tudi v prihodnje. V primerjavi s fotografijami beležijo boljše rezultate kratki videi, saj si jih uporabniki bolj verjetno ogledajo do konca. Zato ne preseneča, da 51 odstotkov blagovnih znamk v formatu Stories že uporablja videe, ta številka pa bo letos še narasla.
Na družbenih omrežjih je vse bolj priljubljena virtualna resničnost, ki v času omejevanja stikov zaradi pandemije potrošnikom omogoča interakcije z drugimi, pomemben medijski trend pa postaja tudi obogatena resničnost. Ta je lažje dostopna kot virtualna resničnost, saj za uporabo ni potrebna dodatna strojna oprema, le pametni telefon. Blagovne znamke pospešeno uporabljajo obogateno resničnost pri promociji novih izdelkov ali za spodbujanje interakcije z uporabniki.
Med trendi, ki jih je smiselno upoštevati, je tudi poslovanje na družbenih medijih, zlasti zaradi pomembne vloge, ki jo imajo družbeni mediji pri odločitvah za nakup. 54 odstotkov uporabnikov družbenih medijev namreč le-te uporablja za raziskovanje in iskanje informacij o izdelkih, ko se odločajo za nakup. Mnenja, podana prek družbenih medijev, pa vplivajo na nakupne odločitve 71 odstotkov uporabnikov. Možnost nakupa neposredno prek družbenih medijev tako precej poenostavi in skrajša nakupno pot potrošnika ter poveča možnost nakupa.