Deli

Družbena omrežja se razvijajo. Organske vsebine nadomeščajo plačljive, uporabniki zahtevajo vse več vsebin v realnem času, tukaj pa so še virtualna resničnost, umetna inteligenca in vzpon »chatbotov«. Tudi letos je nekaj blagovnih znamk, ki so zelo dobro izkoristile njihov potencial.

Letošnje najboljše oglaševalske kampanje v družbenih omrežjih - iPROM - Novice iz sveta

Družbena omrežja se razvijajo. Organske vsebine dosegajo vse manj ljudi, zato postaja plačljivo vse bolj pomembno. Načinov, kako uporabnikom dostaviti prilagojene in personalizirane izkušnje, je več kot kdaj koli prej. Uporabniki zahtevajo vse več vsebin v realnem času, ki mora biti dosegljiva takoj. Tako je pretočnih vsebin, ki se predvajajo v živo, vse več. Potem pa so tukaj še virtualna resničnost, umetna inteligenca in vzpon t.i. »chatbotov«.

Blagovne znamke vedo, da morajo vse to usvojiti in se prilagoditi, če želijo ostati na vrhu. Nekatere pa pri tem še posebej izstopajo. Tudi letos.

L’Orealova kampanja #WorthSaying v času Zlatih globusov

Pri L’Orealu so skušali spremeniti dinamiko na rdeči preprogi v času podelitve Zlatih globusov, zato so lansirali kampanjo, v kateri so skušali spodbuditi ženske, da ne govorijo samo o lepoti, pač pa o zadevah, ki so zanje zares pomembne. Z raziskavo so namreč ugotovili, da se večina žensk strinja, da jim daje močan in motivacijski jezik močnejši občutek lastne vrednosti.

Kampanja je podobna Doveovi kampanji #SpeakBeautiful iz leta 2015, ki so jo lansirali v času Oskarjev. L’Oreal je uporabil Twitter med ceremonijo na rdeči preprogi, kjer je skušal preusmeriti pogovore okrog žensk in lepote. Znane osebnosti, ki zastopajo blagovno znamko, so promovirale kampanjo na svojih družbenih kanalih.

Snickerjev Hungerithm

Snickerjev slogan pravi »Če si lačen, si ful drugačen.« In kje je boljše mesto za pritoževanje kot na družbenih omrežjih? Zato so se odločili, da pripravijo algoritm, imenovan Hungerithm. Ta znižuje ceno čokolade Snickers glede na stopnjo jeze na internetu.

IHOP in »palačinkarski raj«

Facebook Live je na pohodu in IHOP je tu zmagal. Restavracija, ki ponuja zajtrke, je svoj novi okus palačink odnesla na plažo in v živo prenašala posnetke palačink na mizi za piknik. V ozadju so bili valovi, občasno pa je mimo priletel galeb. Video je bil najbolj gledan video vseh časov te restavracije.

Baileys Irish Cream: »When Coffee Met Baileys«

Baileys Irish Cream vabi uporabnike Instagrama z »žajfnico«, ki prikazuje ljubezenski trikotnik med likerjem, kavo in mlekom. Trikotnik pa se še bolj zaplete, ko na prizorišče pride še Swiss Muesli.

LACMA-jev Snapchat

Muzej umetnosti iz Los Angelesa (LACMA) se je pridružil Snapchatu in tam zares zmagujejo. Tega družbenega omrežja ne uporabljajo samo za privabljanje novih obiskovalcev, pač pa z njim skušajo večati zavedanje o samem muzeju med mladimi. Skozi objektiv zvezd, ki so blizu mladim, kot so na primer Beyonce ali »Mean Girls«, skušajo na zelo kreativen način tej skupini ljudi približati sicer zanje oddaljeno umetnost.

Deli

Arhiv