Lastni podatki ponujajo zlata vredne informacije, ki jih podjetja izkoriščajo za podajanje potrošnikom pomembnih sporočil. Vseeno pa mnogi marketinški strokovnjaki prepoznavajo nekatere tehnične izzive, ki jim otežujejo izvedbo.
Marketinški strokovnjaki hrepenijo po lastnih podatkih, a vseeno ne izkoriščajo celotnega potenciala, ki ga ti ponujajo. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da marketinški oddelki v povprečju izkoristijo le 47 % vseh lastnih podatkov.
Štirje od desetih anketirancev so izjavili, da izkoriščajo 40 % ali manj lastnih podatkov, ena četrtina pa je navedla, da izkoriščajo več kot 60 % lastnih podatkov. Trije od desetih anketirancev so povedali, da izkoriščajo od 41 % do 60 % lastnih podatkov.
Spletni brskalniki, ki omejujejo sledenje oglasov, ali nove zakonodaje marketinške strokovnjake odvračajo od uporabe podatkov tretjih oseb in jih spodbujajo k uporabi lastnih podatkov. Kljub temu, da je večina marketinških strokovnjakov lastnim podatkom naklonjena, pa največja težava izvira iz pomanjkanja prave infrastrukture in strategije za samo izvedbo.
Raziskava pravi, da imajo številne organizacije dostop do tehničnih zmogljivosti, vendar nimajo strategije ali celo virov, potrebnih za uspeh pri izkoriščanju lastnih podatkov. Ostali izzivi, ki jih izpostavljajo marketinški strokovnjaki, so še točnost podatkov, stroški in skrb zaradi zasebnosti.
Strokovnjaki se strinjajo, da so izzivi pri uporabi podatkov večinoma tehnični. Da bi se podatki lahko uspešno uporabljali, jih je priporočljivo zbrati, analizirati/interpretirati in uporabiti s pomočjo tehnoloških platform. Pri uporabi pa je seveda pomembna tudi skrb za zasebnost. Oglaševalci, ki uporabljajo osebne podatke, morajo biti jasni glede izmenjave vrednosti med svojo blagovno znamko in potrošnikom.
Kljub kar nekaj tehničnim izzivom pa je priporočljivo, da marketinški oddelki lastne podatke izkoristijo po najboljših zmožnostih. Lastni podatki omogočajo odličen vpogled v potrošnika in blagovni znamki omogočajo dostavo relevantne vsebine.