Facebookova letna konferenca F8, ki je potekala v San Franciscu, je predstavila nova orodja in posodobitve v tem največjem družbenem omrežju. Med številnimi novostmi izpostavljamo najpomembnejše.
Nove možnosti profilnega videa
Lani je Facebook uporabnikom omogočil, da za svojo profilno sliko naložijo video. Za lažjo uporabo te funkcije sedaj dovoljujejo tudi neposredno nalaganje tovrstnih videov iz drugih video orodij, kot so Vine, Boomerang in MSQDR. Novo orodje je na voljo tudi razvijalcem aplikacij za kamere, saj jim s tem pomogočajo še več načinom, da pokažejo vsebine.
Shranjevanje vsebine
Facebook shranjevanje vsebine omogoča že vse od leta 2014. Skladno z vse večjo priljubljenost tega orodja, so njegovo funkcionalnost razširili tudi na širši splet. Tako lahko sedaj na svojo Facebook listo uporabniki shranijo praktično katero koli spletno stran.
Oglasi v Messengerju
Pri Facebooku so napovedali, da bodo lahko oglaševalci pošiljali sporočila tistim uporabnikom, ki so predhodno že bili v komunikaciji z njimi. Samo delovanje sistema je še v razvoju, manjša skupina oglaševalcev pa to možnost že preizkuša.
Video pravice
Facebook je napovedal novo orodje za boj proti t. i. »freebooting-u« (ko uporabniki nvideo vsebine v lasti nekoga drugega naložijo in uporabljajo kot lastne). »Rights Manager« bo objaviteljem omogočal objavo, da ob objavi video vsebin določijo, na kakšen način in v kolikšni meri jih lahko uporabljajo drugi.
Deljenje citatov
Gre za možnost deljenja izsekov iz besedil na drugih spletnih straneh neposredno v Facebook.
Naslednja generacija virtualne resničnosti
Mark Zuckerberg je na konferenci omenil tudi, da iščejo nove načine, kako bi navidezno resničnost naredili bolj privlačno za uporabnike.