Deli

Kljub vse večjemu porastu najrazličnejših spletnih trgovin, ljudje lepotne izdelke še vedno raje kupujemo v trgovinah, kjer jih lahko tudi preizkusimo. Ravno v tem je razlog, da se v preteklosti različna podjetja, ki prodajajo lepotne izdelke niso odločala za bolj obširne oblike komunikacije z uporabniki na spletu. Ta je bila tako največkrat omejena na oglaševanje kuponov za brezplačne vzorce, ki so jih lahko uporabniki nato dobili v trgovinah. Ker pa ideje za nakup lepotnih izdelkov uporabniki vseeno dobijo na spletu, so nekatera podjetja že začela sodelovati z različnimi spletnimi stranmi. Ena izmed teh je tudi Daily Makeover, ki uporabnikom nudi virtualne preobrazbe, v katerih lahko uporabniki izdelke podjetij virtualno preizkusijo. Vse več podjetij pa sodeluje tudi s spletnimi skupnostmi, blogi in spletnimi stranmi o lepoti, ki uporabnikom s forumi, nasveti in članki pomagajo pri odločitvi za nakup.

Deli

Arhiv