Če želijo biti oglaševalci v družabnih mrežah s svojimi oglaševalskimi akcijami uspešni, potem morajo povečati frekvenco prikazovanja oglasov, prikazovati jim morajo uporabnikom ob drugem ali vseh nadaljnjih obiskih, pomembno pa je tudi identificirati, izločiti in ciljati vplivneže, pravijo pri Lotame Solutions.
Tako so ugotovili, da je treba frekvenco prikazovanja oglasov povečati na deset do petnajst, če želijo doseči povprečnega uporabnika družabnih spletnih medijev. Samo 65 odstotkov uporabnikov je namreč na oglas kliknilo, če so ga videli manj kot štirikrat. Še dodatnih 30 odstotkov pa, če so bili oglasu izpostavljeni petnajstkrat. Kar, z drugimi besedami, pomeni, da bo oglaševalec dosegel 95 odstotkov svojega občinstva, če bo frekvenca nastavljena na petnajst namesto na štiri. Poleg tega so pri Lotame ugotovili, da se ljudje v družabne mreže prijavljajo po dvakrat do trikrat na dan, pri tem pa je odziv na oglase najslabši pri prvem obisku, saj so takrat osredotočeni na pregledovanje sporočil in osveževanje stvari, tako da je takrat odziv na oglase praktično ničen. Se pa močno poveča pri nadaljnjih obiskih. In, nenazadnje, oglaševalci se morajo osredotočiti predvsem na aktivne uporabnike (tiste, ki komentirajo, pišejo spletne dnevnike, nalagajo video vsebine …).