Ameriška telekomunikacijska podjetja bodo svoje letošnje proračune za digitalno oglaševanje povečala za 12 odstotkov.
Ameriška telekomunikacijska industrija že od nekdaj veliko vlaga v oglaševanje. Glede na to, da je trg telekomunikacijskih ponudnikov relativno majhen, so skoraj vsa podjetja relativno veliki oglaševalci. Med največjimi – bodisi gre za digitalne bodisi druge oblike oglaševanja – so AT&T, Sprint, T-Mobile in Verizon, ki so bili do zdaj znani kot ‘veliki štirje’, od letošnjega aprila, ko sta se združila Sprint in T-Mobile, pa gre za ‘velike tri’.
Majhen nabor telekomunikacijskih oglaševalcev bo skupaj z nekaj ostalimi tekmeci v digitalno oglaševanje vložil več kot drugi tehnološki oglaševalci na svetu skupaj. eMarketer napoveduje, da bodo telekomunikacijska podjetja kljub pandemiji in posledični recesiji v digitalno oglaševanje vložila 12 odstotkov sredstev več kot lani, in sicer 13,99 milijarde ameriških dolarjev. To je le nekoliko manj od napovedi pred pandemijo, ki je digitalnemu oglaševanju napovedovala umirjeno, 15,8-odstotno rast. Ta rast izstopa, ker se bo letošnja skupna poraba za digitalno oglaševanje v ZDA povečala le za 1,7 odstotka. Delež telekomunikacijskih podjetij bo letos v celotnem zakupu digitalnih oglasov znašal 10,4 odstotka.
V telekomunikacijski panogi je konkurenca močna, zvestoba potrošnikov pa pregovorno nizka. Največji tekmeci so v nenehnem boju za tržni delež, zato so njihovi vložki v oglaševanje veliki. Vzpon tehnologije 5G in združitev Sprinta s T-Mobilom bosta to dinamiko le še okrepila. Delo in učenje na daljavo zaradi pandemije sta pri gospodinjstvih še povečala povpraševanje po novih in tehnološko naprednih telekomunikacijskih storitvah. Potreba po hitrejšem in bolj zanesljivem internetu, zlasti širokopasovnem, je odprla nove marketinške priložnosti za telekomunikacijska podjetja v ZDA.