Deli

Vplivneži dajejo prednost družbenim omrežjem, ki so izredno vizualna in ponujajo ciljanje na širšo skupino uporabnikov, ki jih zanimajo njihove dejavnosti.

Katerim družbenim omrežjem dajejo prednost vplivneži

Med vplivneži sta najbolj priljubljena Instagram in Pinterest

Junija so v podjetju Collective Bias, ki se ukvarja z vplivnostnim marketingom, naredili raziskavo o priljubljenosti družbenih omrežij med vplivneži.

Raziskava je pokazala, da izmed vseh v raziskavo zajetih družbenih omrežij, je Snapchat med manj priljubljenimi. Najbolj priljubljen je nedvomno Instagram, za katerega je kar 28,4 % oseb dejalo, da je neprecenljiv. Med vplivneži pa je, mogoče na prvi pogled rahlo presenetljivo, zelo priljubljen tudi Pinterest. Družbena omrežja, ki so veliko manj vizualna, kot sta Instagram in Pinterest, so dosegla veliko slabše rezultate in so manj priljubljena oz. primerna za delovanja z vplivneži.

Snapchat med vplivneži manj priljubljen, kljub vizualnosti platforme

Zanimivo je, da se Snapchat v raziskavi ni odrezal tako dobro, kot npr. Instagramova funkcija Instagram Stories, čeprav gre za zelo podobne posebnosti. Če se še bolj osredotočimo na Snapchat, lahko sklepamo, da slabši rezultati od vodilnega Instagrama izhajajo prav iz njegove DNK-zasnove. Za razliko od Instagrama, ki omogoča ciljanje velike ciljne skupine (sledilci, nesledilci, geolokacija in hashtagi), je bil Snapchat prvotno zasnovan tako, da uporabnikom omogoča ciljanje ozke ciljne skupine izbranih posameznikov (ki jim sledijo) z edinstveno vsebino in efemernimi podatki.

Omrežja z odprtimi slikovnimi platformami, ponujajo vplivnežem trženje izdelkov in znamk prek svojih profilov na način, da jih opazi veliko število ljudi. Snapchat se po drugi strani opira na svojo ekskluzivnost in na ciljno skupino uporabnikov, ki so predvsem predstavniki mlajših generacij (predvsem milenijci in generacija Z). eMarketer ocenjuje, da je kar 78,7 % uporabnikov storitev v ZDA predstavnikov skupine med 12 in 24 let. Največji delež v skupini (30,8 %) predstavljajo uporabniki, stari med 18 in 24 leti.

Čeprav se Snapchat trenutno uvršča med manj priljubljene platforme med vplivneži (v primerjavi z omrežjema Instagram ali Pinterest), je platforma ostala zelo priljubljena med mladimi, ki si želijo bolj osebno izkušnjo in manj bombardiranja s plačanimi vsebinami prek vplivnežev. V prihodnosti lahko pričakujemo kar nekaj sprememb, nedvomno pa bo Snapchat še prišel v ospredje.

Deli

Arhiv