Deli

Na pobudo Interaktivnega oglaševalskega urada (IAB) in portala MSN so začeli sestavljati katalog najbolj uspešnih spletnih oglaševalskih akcij. Konkretne primere iz prakse so prispevali Dynamic Logic, Eyeblaster, Unicast, agencije, založniki in marketinški strokovnjaki, pobudniki kataloga pa so pregledali primere iz avtomobilske in trgovske panoge ter s področja splošnih potrošniških dobrin. V vsakem četrtletju bodo predstavili 25 najuspešnejših primerov (case study), tako da se bodo potencialni oglaševalci lahko prepričali katere spletne oglaševalske akcije so bile najboljše in zakaj izstopajo iz povprečja. Prve uspešne primere bodo predstavili januarja ali februarja 2003 na posebni spletni strani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv