Deli

Napoved za leto 2017 za nativno oglaševanje je, da mobilno, video in podatki spreminjajo pravila igre. Poglejmo si, kaj ostaja enako, kaj se spreminja, kaj bo novega, kakšni so izzivi in kako to komentira Andrej Ivanec.

Kam gre nativno oglaševanje v letu 2017? - iPROM - Novice iz sveta

Nativno oglaševanje je močno spremenilo način, kako oglaševalci in založniki distribuirajo svoje vsebine prek plačljivih oglasnih formatov. In čeprav bo tudi v prihodnjem letu marsikaj ostalo enako, se bodo v 2017 zgodili določeni premiki. Še vedno pa ostajajo tudi nekateri izzivi, ki jih bo industrija morala rešiti.

Kaj ostaja enako?

  • Predvidena nadaljnja rast, saj nativni formati postajajo vse bolj zanimivi za blagovne znamke.
  • Osredotočenost na uporabniško izkušnjo in estetiko spletnih mest.
  • Osredotočenost na strategije, ki so specifične za posamezne kanale, in na kreative, prilagojene posameznemu kanalu.
  • Veliko založnikov bo še naprej ponujalo oglaševalske rešitve po meri oglaševalcev.
  • Še naprej bo ostajalo pomembno to, da bodo potrošniki lahko ločili med tem, kaj je oglas in kaj uredniška vsebina.

Kaj se bo spremenilo?

  • Še več založnikov bo sprejelo nativno oglaševanje.
  • Več bo možnosti za odprte tržnice in dinamične oglase.
  • Osredotočenost se bo premaknila na mobilni kanal.
  • Še pomembnejša bo vizualna vsebina (predvsem video).
  • Pomembne bodo postale konverzijske metrike in metrike, ki kažejo na to, koliko pozornosti je dobila določena vsebina.
  • Programatične rešitve bodo omogočale, da bodo oglaševalci lahko vsebine ustvarjali in optimizirali na podlagi podatkov in to skoraj v realnem času.

Kaj bo novega?

  • Predstavljeni bodo novi oglaševalski formati.
  • Virtualna resničnost bo tudi v nativnem oglaševanju vplivala na oglasne formate.
  • Omogočeno bo nativno oglaševanje znotraj aplikacij, aplikacij za sporočanje in znotraj omrežij P2P (Uber, Lyft).

Nekaj izzivov:

  • Skrb glede kakovosti samih vsebin, predvsem zato, ker se bo vsebina vse bolj premikala od pripovedovanja zgodb k zgolj zakupu.
  • Kljub vstopu programatičnega zakupa v nativno oglaševanje, še vedno ostaja dvom glede rentabilnosti, saj so cene ustvarjanja vsebin, še posebej video vsebin, visoke.
  • Blokiranje oglasov.

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u, je ob tem povedal: »Nativno oglaševanje v zadnjih nekaj letih dobiva zagon in videti je, da se bo ta rast nadaljevala tudi v letu 2017. Spletni založniki so vse bolj pripravljeni nanj tudi s tehnološkega vidika. V iPROM-u je nativno oglaševanje že več let standard, poleg tega razvijamo nove prilagojene formate, ki upoštevajo njegovo logiko. Nativno oglaševanje bo tako tudi v letu 2017 ena od usmeritev, ki jih bomo zasledovali pri razvoju novih rešitev.«

Deli

Arhiv