Deli

Kot poroča eMarketer, se po zadnjih raziskavah večina potrošnikov proaktivno izogiba oglaševanju z uporabo spletnih dodatkov za zavračanje oglasov (AdBlock), plačevanjem za digitalne medijske izkušnje, ki ne vsebujejo oglasov, ali preprosto s preskakovanjem oglasov.

Kakšno oglaševanje doseže potrošnike, ki zavračajo oglase? - iPROM - Novice iz sveta

Med razlogi za tovrstno vedenje so največkrat izogibanje vsiljivim, prekinitvenim ali ponavljajočim se oglasom, želja po hitrejšem nalaganju spletne strani in skrb glede zasebnosti podatkov.

Kljub spodbudam, s katerimi podjetja skušajo uporabnike pripraviti do ogleda oglasov ali deljenja osebnih podatkov (npr. brezplačne vsebine ali nagrade), se številni uporabniki namreč še vedno niso sprijaznili, kako podjetja uporabljajo njihove podatke za svoje strategije ciljanja in oglaševanje.

Potrošniki so bolj naklonjeni oglasom v tistih medijskih kanalih, za katere ne plačujejo naročnine ali pa je ta cenejša. Dovzetnejši so za lahkotnejše in manj vsiljive oglasne vsebine ter za oglase, ki jim omogočajo večji nadzor nad prikazovanjem, kot so nagrajeni video oglasi.

»V iPROMu se zavedamo in razumemo, da je pospešena digitalizacija vseh področij življenja ustvarila še večjo komunikacijsko gnečo, ki je lahko za številne potrošnike moteča. S svojimi rešitvami zato ne odgovarjamo le na vprašanje, kako doseči uporabnike in se prebiti skozi informacijsko zasičen medijski prostor, temveč tudi, kako jih doseči nevsiljivo. Z naprednimi oglasnimi formati tako zagotavljamo najboljšo uporabniško izkušnjo na spletu v skladu z najvišjimi svetovnimi IAB-jevimi standardi kakovosti na tem področju,« komentira novico Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.

 

Deli

Arhiv