Deli

Kadar so uporabniki pripravljeni gledati vsebino, ki je podprta s spletnimi oglasi, se postavlja vprašanje, koliko so jih pripravljeni pogledati. Po raziskavi, ki so jo izvedli v podjetju Dynamic Logic, se odgovor glasi: od enega do pet oglasov na uro. Tako jih pravi 61 odstotkov anketiranih. Srednji odgovor pa je dva na uro. Dve tretjini vprašanih meni, da se je število spletnih oglasov v preteklih šestih mesecih na straneh, ki so jih obiskali, povečalo. Leta 2005 jih je tako menila dobra polovica (57 odstotkov). Ena petina pa jih meni, da niso vsiljivi oglasi nikoli primerni, četudi podpirajo brezplačne spletne vsebine. Kaj pa pomeni vsiljiv oglas, pa je odvisno od oglasa in uporabnika. 72 odstotkov anketirancev v raziskavi, ki sta jo februarja letos izvedla TNS Global in TRUSTe, meni, da so vsiljivi in moteči oglasi tisti, ki so nerelevantni. 

Deli

Arhiv