Trženje v realnem času je v digitalnem svetu pogosto uporabljena besedna zveza. Pa res veste, kako poskrbeti za učinkovito izvajanje?
Pomen podatkov na prvem mestu
Trženje, temelječe na dogodkih v realnem času, oziroma trženje v realnem času bo v prihodnosti še bolj odločalo o uspešnosti trženjskih akcij. A preden se marketinški strokovnjaki soočijo s tehnologijo, ki omogoča izvajanje realnočasovnih aktivnosti, morajo poznati prednosti prediktivne analitike in personalizirane komunikacije.
Raziskovalna družba Gartner je v lanskem poročilu ugotovila, da imajo podjetja, ki v svoje platforme za avtomatizacijo vključujejo vedenjsko analitiko, veliko prednost pred ostalimi tekmeci, saj omogoča ta boljše poznavanje potrošnikov in ciljanje le tistih, ki so za sporočila dovzetni.
Štirje D-ji trženja v realnem času
Če je trženje v osnovi sestavljeno iz štirih P-jev, trženje v realnem času sestavljajo štirje D-ji:
- Zaznavanje (ang. detection) opisuje, da morajo strokovnjaki za trženje najprej zaznati potrebe in želje potrošnika. To pomeni, da morajo biti sistemi optimizirani tako, da zaznajo dogajanje, kot so klik na oglaševalske vsebine, klik na e-pošto in preusmeritev na pristajalno stran.
- Podatki (ang. data) so drugi korak, ki govori o tem, da morajo biti vsi zaznani dogodki zabeleženi. Zabeleženi podatki morajo upoštevati kontekst v realnem času – torej čustva potrošnikov, motivacijo, vedenje, točne razmere in okolje.
- Odločitev (ang. decision) na podlagi zbranih podatkov, ki upoštevajo kontekst, govori o trenutku, ko je glede na informacije podana odločitev o določenem odzivu. V realnem času je lahko tako potrošniku posredovana določena vsebina, za katero je dovzeten, personalizirano e-poštno sporočilo ali personaliziran oglas.
- Dostavljanje (ang. deliver) opisuje odločanje o dostavljanju sporočila. Vsi podatki so zbrani, odločitev je znana, podjetjem oz. sistemom pa je prepuščena odločitev o tem, ali in kdaj želijo dostaviti sporočila. Lahko se odločijo za takojšnje dostavljanje, lahko pa je vsebina podana s časovnim zamikom.
Pomena realnočasovne komunikacije se zavedamo tudi v iPROMu. Z rešitvijo iPROM Real-time Creative zagotavljamo rešitev za obdelavo in uporabo velikih količin podatkov v realnem času. iPROM Real-time Creative zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ v realnem času na podlagi pridobljenih podatkov o vedenju uporabnika in v kombinaciji z vnaprej določenimi parametri. Na takšen način je omogočeno trženje v realnem času, ki seveda temelji na naprednih sistemih za zbiranje in interpretiranje podatkov.