Na Financah je danes objavljen članek na temo priprave spletnih strani, uporabe Facebooka v marketinške namene, prilagajanja spletnih strani mobilnim napravam ... O teh stvareh so med drugim povprašali...
Na Financah je danes objavljen članek na temo priprave spletnih strani, uporabe Facebooka v marketinške namene, prilagajanja spletnih strani mobilnim napravam … O teh stvareh so med drugim povprašali tudi našega sodelavca Leona Brenčiča. Med drugim je povedal, da je Facebook kot trženjski kanal uporaben za vsako podjetje, seveda pa ne za vse enako ali v enakem obsegu. Velika podjetja, ki poslujejo s fizičnimi osebami (B2C), Facebook zvečine uporabljajo kot podporni kanal pri svojih oglaševalskih akcijah, lahko tudi kot glavni kanal komuniciranja (nagradne igre, aplikacije…), ter za obveščanje kupcev o svojih ponudbah, posredovanje nasvetov … Bolj kot število oboževalcev neke FB-strani sta pomembni njihova odzivnost in aktivnost (všečkanje, deljenje, komentiranje objav). Tisti, ki to pogosteje delajo kot drugi, so naši »ambasadorji«. Nanje bi moralo biti vsako podjetje še bolj pozorno in jih posebej nagrajevati.
Pri vprašanju, kakšno spletno stran naj postavijo podjetniki, pa Leon svetuje, naj ima vsako podjetje v mislih predvsem tiste, ki bodo spletno stran obiskovali. Spletna stran je pogosto prva točka, s katero se sreča kupec: ali spletna stran odgovori na vprašanja uporabnikov (na njihove težave), ali je preprosta za navigacijo, ali hitro pridejo do odgovora … Spletna stran mora odsevati duh, vrednote in vizijo podjetja; dobro je upoštevati načelo: manj je več.