Deli

Priti do pravega marketinškega miksa je bil vedno izziv, nikoli pa tako velik kot danes, ob vsej eksploziji družabnih in drugih digitalnih kanalov. Podjetja v te novo nastale kanale sicer investirajo vse več svojih sredstev, a ključno vprašanje ostaja – kako najti pravi marketinški miks, ki bo prinesel najnižje stroške oz. največjo prodajo.
Danes potrošniki za seboj puščajo ogromno število podatkov in prek njih pripovedujejo zgodbo o tem, kako komuncirajo na spletu (kaj “všečkajo”, kaj kupujejo in prek katere naprave, kako vplivajo na druge s svojimi priporočili o izdelkih, storitvah …). Vse te sledi pa so ključ za boljše razumevanje demografije, družabne vključenosti in nakupnega vedenja potršnikov. Ko spremljamo in spoznavamo novega, t. i. “družabnega kupca”, ga lahko veliko bolje ciljamo in s tem zagotavljamo relevantnost naših sporočil zanj, kar na koncu rezultira v boljši in cenovno učinkovitejši komunikaciji z njim – kar pa je cilj vsakega marketinškega miksa.

Deli

Arhiv