Deli

Podjetja na Kitajskem pospešeno vlagajo v tehnologijo virtualne resničnosti. Da bi jo uspešno vpletla v svoj trženjski splet, pa morajo premagati tehnološke in druge ovire, ki jim stojijo na poti.

Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk - iPROM - Novice iz sveta

Na Kitajskem, ki velja za največji trg virtualne resničnosti (VR) na svetu, podjetja pospešeno vlagajo v to tehnologijo. Po aktualnem poročanju HTC-ja je med pandemijo kar šest od desetih podjetij začelo pogosteje uporabljati VR, še zlasti pri igrah na srečo, fitnes programih in video vsebinah.

Od interakcije z virtualnim prodajalcem kjerkoli in kadarkoli do ogleda hotelske sobe pred rezervacijo, znamke s tehnologijo VR poglabljajo odnose s potrošniki ter presegajo tako časovne kot fizične omejitve resničnega sveta. A medtem ko se tehnološka podjetja trudijo, da bi virtualne možnosti znamk še razširila, sprejemanje VR-naprav s strani potrošnikov upada.

Ustvarjalnost bo morala dohiteti VR

Glavne ovire za množično sprejemanje tehnologije VR so predvsem težave s pozicioniranjem izdelkov in pomanjkanje kakovostne, kreativne vsebine, usmerjene k potrošnikom. Med razlogi za nezadovoljstvo z napravami VR potrošniki najpogosteje omenjajo tudi slabo hitrost omrežja in dolge čase nalaganja vsebin, nelagodje ob daljši uporabi VR-slušalk, težave pri nameščanju programske opreme ter izumetničenost avatarjev.

Kljub temu so potrošniki na Kitajskem zaradi desetletij vratolomne gospodarske rasti relativno naklonjeni sprejemanju najnovejših tehnologij in po napovedih bodo hitreje kot drugje po svetu sprejeli VR. Najverjetneje bo to predvsem pri igrah na srečo, koncertih in projekcijah filmov. Kar se tiče uporabniške izkušnje, pa jih bodo k uporabi tehnologij VR najbolj spodbudile višja ločljivost, zmogljivejše in cenejše naprave, širša razpoložljivost 5G in oblačna tehnologija, ki bi odpravila potrebo po uporabi namiznih ali prenosnih računalnikov.

Ko bo človeška ustvarjalnost dohitela zmožnosti, ki jih ponuja tehnologija VR, bodo potrošniki na Kitajskem množično začeli sprejemati VR, znamke pa bodo stopile v novo obdobje poglabljanja odnosov s potrošniki.

Deli

Arhiv