Koronavirus je na Kitajskem mnoge blagovne znamke izzval, da se prilagodijo in z digitalno transformacijo dosežejo potrošnike.
Kitajska podjetja se so z rastjo varnostnih ukrepov dobro prilagodila, saj so hitro okrepila kampanje in prodajo v spletnih trgovinah ter naročila in brezkontaktno dostavo prek digitalnih platform. Tudi sedaj, ko se trgovine spet odpirajo, bodo brezkontaktni sistemi za naročanje poskrbeli za varnost zaposlenih in potrošnikov. Številni odločevalci v podjetjih menijo, da je kriza pospešila prehod na digitalno tehnologijo in še okrepila odnose s potrošniki.
Zapiranje prizorišč nočnega življenja in restavracij je vplivalo na poslovanje na kitajskem izjemno priljubljenega ameriškega pivovarja Budwiser. V podjetju so se odločili, da vse vire komunikacije preusmerijo na splet. To je vključevalo preoblikovanje promocij med kategorijami izdelkov in uvedbo novih pristopov za povezovanje s potrošniki, kot so tedenske zabave prek video prenosa v živo, dogodki v e-igrah in sodelovanje z vplivneži na družbenih medijih. Prav tako so v okviru spletne trgovine vzpostavili dostavo na dom in jo povezali s programom zvestobe, da bi skozi krizno obdobje zagotovili ponavljajoče se nakupe.
V kitajskem modnem podjetju Erdos so se odločili za hiter odziv in vzdrževanje močnega odnosa z osebjem in potrošniki. V krizi so najprej poskrbeli za varnost – zaščitne maske so razdelili zaposlenim in 500 VIP potrošnikom. Kasneje so se osredotočili lokalne družbene medije, kjer so zabeležili rekordno novoletno prodajo in uspešno izvedli lansiranje nove linije izdelkov za valentinovo.
V kitajskem trgovcu Wumart so v prvih dneh krize na obvladovanje ogromnega povpraševanja odgovorili s 3000 prevzemnimi lokacijami. Potrošniki so prek spleta naročili nujne dobrine in jih kasneje prevzeli na lokacijah. Te so imele pomembno vlogo pri ohranjanju oskrbe mesta, v podjetju pa pričakujejo, da bodo takšen način nakupovanja ohranili tudi v prihodnje.
Na Kitajskem so zaradi razvite digitalne infrastrukture poskrbeli za dokaj nemoteno delovanja oskrbe z dobrinami, najverjetneje pa bodo tudi v prihodnosti ohranili pristope, na katere so se prebivalci med krizi privadili.