Deli

Oglaševalska agencija Universal McCann je izvedla raziskavo, v kateri so ugotavljali, kaj počnejo na internetu njegovi najpogostejši uporabniki. Anketirali so tisoč uporabnikov, starih od 18 do 49 let. Ugotovili so, da se ti uporabniki v največji meri poslužujejo tehnologije za takojšnje sporočanje (MSN, Yahoo messenger, Google Talk …), sledijo pa strani, kjer lahko uporabniki primerjajo cene izdelkov in storitev, ter spletne strani za izmenjavo vsebin (MySpace, Friendstar …). Najpogostejši aktivnosti rednih uporabnikov sta nakupovanje in prodaja, saj je kar 84 odstotkov anektiranih odgovorilo, da so storili že oboje. Tudi pisanje spletnih dnevnikov (blogov) je zelo priljubljeno opravilo (62 odstotkov anketirancev je na takšen ali drugačen način že sodelovalo pri tej aktivnosti). Glede na značilnosti najpogostejših uporabnikov interneta bi pričakovali, da se bodo ti vedno bolj oddaljevali od klasičnih medijev. A raziskava je pokazala, da ni tako. Ko so jih vprašali, kateri informacijski vir bi najbolj pogrešali, se je z 28 odstotki znašla na prvem mestutelevizija . Na drugem mestu so pristale spletne strani, na tretjem pa elektronska pošta. Sledijo še radio in časopisi.

Deli

Arhiv