Današnji potrošnik želi biti povezan in fizično vključen. Od tod tudi takšna priljubljenost igre Pokemon Go. Igre, ki temeljijo na lokaciji, lahko znanim blagovnim znamkam ali določenim krajem pomagajo, da spet postanejo zanimivi in razburljivi.
Današnji potrošniki želijo biti povezani. In zadovoljevanje te potrebe bo v letih, ki so pred nami, predstavljalo priložnost za blagovne znamke in oglaševalce. Fenomen, imenovan Pokemon Go, pa je lep primer tega koncepta v živo.
V samo 19 dneh je igro na svoje telefone naložilo 50 milijonov uporabnikov, v 70 dneh je dosegla že 500 milijonov. Na dan igra zasluži 10 milijonov dolarjev, eden od 16 Zemljanov pa jo je že igralo. Rezultat tega je, da si zdaj številna druga podjetja želijo tovrstnih iger.
Pravzaprav so blagovne znamke in oglaševalci tisti, ki potrošnikom dajejo nove vrste izkušenj, ki jim dejansko tudi nekaj pomenijo, za kar bodo znamke nagrajene s časom, ki jim ga bodo potrošniki namenili.
Znamke vedo, kaj je mogoče narediti in kaj ljudje hočejo. Zato se vse to dogaja. Vemo, da si želijo biti ljudje spet povezani s krajem, v katerem živijo. In igre, ki temeljijo na lokacijah, nagovarjajo to osnovno človeško potrebo, ki je posledica tega, da so ljudje vse manj povezani.