Izbira najprimernejše platforme za upravljanje podatkov je ključna komponenta digitalnih marketinških kampanj.
Oglaševalci uporabljajo svoje platforme za upravljanje s podatki (DMP) za različne stvari – od shranjevanja podatkov do ciljanja z oglasi. Pri izbiri platforme za upravljanje s podatki pa še posebej izstopa uporaba z namenom odkrivanja oglasnih inventarjev, kaže januarska raziskava, ki jo je med ameriškimi oglaševalskimi in marketinškimi strokovnjaki izvedlo podjetje Advertisers Perceptions.
Platforme za upravljanje spodatki pomagajo oglaševalcem pri iskanju inventarja, in sicer z ustvarjanjem segmentacije občinstva. Prepoznavanje ciljnih skupin nato pomaga programatičnim zakupnikom pri določanju, kateri inventar kupiti.
Dejavniki, pomembni pri izbiri platforme za upravljanje s podatki
Odkrivanje inventarja je pomemben dejavnik pri izbiri platforme za upravljanje s podatki, a ni edini, ki je za oglaševalce pomemben. Prav tako je pomembno, kako se platforma povezuje z obstoječim naborom oglaševalskih tehnologij in koliko bo stala uporaba. Dovoljenje za upravljanje podatkov do 50 milijonov uporabnikov stane pri nekaterih platformah za upravljanje podatkov več kot 500.000 USD, medtem ko druga podjetja, ki se ukvarjajo z oglaševalsko tehnologijo, strankam ponudijo možnost uporabe svoje platforme za upravljanje s podatki, če stranke že uporabljajo njihovo platformo za povpraševanje (DSP) po oglasnem prostoru.
Izbira najprimernejše platforme za upravljanje s podatki je zato ključna komponenta digitalnih marketinških kampanj.