Pri Digidayu so se poigrali s številko 4,5 milijona ameriških dolarjev, kolikor so morali letos oglaševalci odšteti za prikaz 30-sekundnega spota na finalu Super Bowla, in pogledali, kaj bi za ta denar dobili na spletu. Dobili bi, na primer, skoraj cel teden oglaševanja na Snapchatu, 50 milijonov video ogledov na Facebooku ali 3,5 milijarde prikaznih oglasov. S tem denarjem bi lahko zakupili celotno naslovnico Yahooja, AOL-a ali MSN-ja in to za kar tri zaporedne dni ali dobili 6,4 milijona klikov na tekstovnih oglasih znotraj iskalnikov.
Pa tudi cena za tisoč prikazov oglasa, če vzamemo, da je Super Bowl oglas res videlo vseh 113 milijonov gledalcev, kar je res zelo radodarna ocena, bi znašala visokih 39,82 dolarja, kar je skoraj 10 dolarjev dražje od najdražje spletne skupnosti Pinterest, kjer cena za tisoč prikazov znese 30 dolarjev. Na Facebooku, kjer je cena najnižja, pa ta znese zgolj 1,54 dolarja.