Deli

Johnson&Johnson je prejšnji teden lansiral novo spletno oglaševalsko akcijo, ki se poslužuje tako elementov oglaševanja v družabnih mrežah, video oglaševanja kot oglaševanja s pomočjo t.i.widget (dodatek s spletne strani). Z akcijo želijo ciljni skupini (ženskam med 25 in 45 letom starosti) predstaviti linijo za kožo, imenovano Melt Away Stress.

Uporabnicam so na posebni mikro strani (http://www.JohnsonsForYou.com/escape) pripravili številne dejavnosti (od kviza, gledanja video vsebin, poslušanja intervjujev, do prejemanja nasvetov o stresu, prijateljstvu in lepoti od igralke Ane Ortiz, Grda račka, ter Susan Cernek, lepotne in stilske direktorice pri Glam.com). obiskovalke si lahko na računalnik naložijo tudi kupon s popustom za nakup kozmetike ali si stran izberejo kot widget aplikacijo).

Akcija, kot že rečeno, vključuje tudi element oglaševanja v družabnih mrežah. Tako lahko ženske, ki se registirajo na J&J mikro strani, pišejo tedenske zgodbe o stresu v njihovem življenju. J&J bo potem nagradil najboljše zgodbe po izboru potrošnikov v mesecu juniju. Obiskovalke si lahko izberejo tudi sebi najbolj podobnega »avatarja«. Poleg tega si obiskovalci strani prislužijo sodelovanje v žrebu za glavno nagrado, potovanje na Jamajko.

Najnovejša kampanja dokazuje, da so pri J&J doumeli, kaj je bistvo spletnih oglaševalskih kampanj, to je, da, današnji potrošniki na internetu iščejo osebno izkušnjo z blagovno znamko, ne pa golo pridobivanje osnovnih informacij o izdelku. Lahko rečemo, da gre za kampanjo, ki se poslužuje oglaševanja, ki ga ponuja splet 2.0.  

Deli

Arhiv